אודות

אודות חברת ש.ר.פ.ל

ש.ר.פ.ל טיפול נמרץ – שרותי רפואה פרטיים לישראל הוקמה בשנת 2014 לאחר מעל עשור ניסיון במתן שירותי רפואה דחופה, מתפקידי שטח ועד תפקידי ניהול בכיר בארגונים ומוסדות המשרתים אוכלוסיה בתחום זה. פעילותה המקצועית של ש.ר.פ.ל על כל עובדיה הינם בראש ובראשונה שליחות והצלת חיים, לשם כך אנו עושים את כל מאמצינו על מנת לספק לכל פונה את שירותנו בצורה המהירה והמקצועית ביותר. 

לשם כך נרכש הציוד הטוב ביותר וגויסו העובדים המתאימים ביותר אשר משלבים רמת מקצועיות אישית גבוהה עם מסירות ורצון לעזור בכל עת שידרשו. ש.ר.פ.ל דוגלת לאורך כל הדרך להתחדש להתייעל ולהתמקצע תוך שימת דגש על שמירת נהלים אשר נקבעו לאחר ניסיון עם אלפי לקוחות מכל מגוון קשת האוכלוסיה. ש.ר.פ.ל אשר מפוקחת ע"י משרד הבריאות משרתת מעל 1000 לקוחות פרטיים מידי חודש ומספר רב של מוסדות, ארגונים וחברות אשר ביניהם כל קופת החולים , נטל"י, סקיולייפ, יד שרה, בתי אבות שונים כמו רשת משען בית אבות בולגרי , כל קופות החולים ועוד רבים אחרים. 

ש.ר.פ.ל עושה כל שביכולתה על מנת לשרת את כל הלקוחות בזמן הקצר ביותר תוך מתן סיוע ושרות מקצועי אשר עוזרים לחולה ומשפחתו ברגעים שהינם שליחות חיים. אנו כל צוות העובדים בש.ר.פ.ל מתחייבים כי נבצע את עבודתנו תוך שאיפה מתמדת למצוינות, מסירות ומקצועיות.

facebook_1525684099698

שיטת העבודה

מוקד ש.ר.פ.ל מאויש 24 שעות ביום 365 יום בשנה, עומד לרשות הלקוחות לכל פניה ונותן מענה למאות פניות לשירותי אמבולנס במהלך חודש בחודשו. המוקד אשר נבחר בקפידה מאויש על ידי צוות שהוכשר ופועל על פי נהלים ידועים מראש אשר מקצרים את זמן קבלת הקריאה למינימום הנדרש תוך קבלת כל האינפורמציה הנחוצה לשם מתן השירות על ידי ש.ר.פ.ל. המוקד מצויד במחשוב חדיש ומאויש על ידי חובשים אשר מקבלים את קריאות הלקוחות בזמן אמת. 

לאחר קבלת כל האינפורמציה ההכרחית משגר המוקדן את הקריאה לצוות הרפואי תוך מתן כל האינפורמציה הנחוצה עד להגעת הצוות הרפואי לבית הלקוח. המוקד הינו אחראי לתקשורת עם המזמין עד להגעת הצוות הרפואי למקום. לאחר הגעת הצוות הרפואי למקום, ישמש המוקד במקרה הצורך, את הצוות למסירת הודעות לבית החולים, אשר אליו מפונה החולה בשעה שנדרשת הערכות מיוחדת לקראת הגעת החולה כך שזמן יקר נחסך במקרים שהזמן הינו גורם בלתי הפיך במצב החולה. 

ההון האנושי בש.ר.פ.ל

כל הפעילות הרפואית נמצאת תחת פיקוח של מנהלים רפואיים אשר הוכשרו ואושרו לשם פעילות זו על ידי משרד הבריאות. נקודות הזנקת האמבולנסים הינם בירושלים, תל אביב ובית החולים אסף הרופא. נקודות ההזנקה מאפשרות כיסוי למתן שרותי ש.ר.פ.ל לאוכלוסיה באזור ירושלים רבתי, באזור מרכז מלוד ועד הרצליה ובאזור השפלה, מיקום נקודות ההזנקה מאפשרות גישה מהירה וזמינה מרגע קבלת הקריאה ועד הגעה לחולה. 

צוות האמבולנס אשר מגיע לחולה נותן לו את כל הטיפול הדרוש בהתאם למצבו של המטופל ו/או לפי הוראת ודרישת רופא במקום וזאת על מנת להכינו לקראת העברה תוך מתן דגש על לקיחת סימנים חיוניים אשר ישמשו בשלב מאוחר יותר את צוות בית החולים לשם השוואה המשך טיפול ומעקב.

חברת ש.ר.פ.ל התחילה להפעיל שרותי נט"ן בכל הארץ . צוות הנט"ן מונה שלושה אנשי צוות: פראמדיק, רופא ונהג שהוא חובש רפואת חירום. צוות הנט"ן מעניק סעד חיים מתקדם ברמת השטח ומצויד בציוד המתקדם ביותר, הכולל בין היתר מוניטור, דפיברילטור א.ק.ג. המשולבים במכשיר אחד, ותרופות. בנט"ן מתבצעות פרוצדורות רפואיות מתקדמות והוא מוזנק למקרים קשים, כגון: התקף לב, קוצר נשימה מסיבות שונות וכדומה.